سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

داستان

قسمت دوم ادامه قسمت اول فیلمنامه می‌باشد وداستان با فلاش‌بکی به دوران کودکی آنا و السا دارد، شروع می‌شود و خاطره کوتاهی از پدر و مادرشان که خبر از وجود جنگلی اسرار آمیز را دارد که توسط مه پوشیده شده‌است و این اتفاق بعد از توطئه اهالی جنگل بر علیه پادشاه آن زمان که پدربزرگ السا و آنا بوده‌است در خلال جشنی که در جنگل بوده‌است اتفاق افتاده، این جشن به منظور قدردانی اهالی جنگل از پدر بزرگ‌شان بعد از احداث سدی بزرگ است، ضمناً این جنگل هم توسط 4 روح باد، آب، آتش و زمین محافظت می‌شود و تنها کسی که از آن جنگل و از آن جنگ رهایی یافته‌است پدرِ السا و آناست و بعد از این ماجرا نه کسی به آن جنگل وارد شده و نه کسی از آن خارج شده‌است.

در شهر همه چی آرام است و نامزد آنا (کریستوف) در فکر این است که به او پیشنهاد ازدواج دهد ولی در این میان صدای اسرار آمیز که مدام السا را صدا می‌زند و کسی غیر از او هم قادر نیست که این صدا بشنود السا را نگران می‌کند. در ابتدا سعی می‌کند که به این صدا بی‌تفاوت باشد ولی در این میان اتفاقی می‌افتد، تمامی منابع آب شهر بند می‌آیند و آتشها خاموش می‌شوند و زمین شروع به غرش می‌کند و بادی شدید هم می‌وزد که همه? اهالی شهررا از شهر بیرون می‌کند السا و آنا به کمک دوستانشان همه? اهالی شهر را به نقطه? امنی هدایت می‌کنند و این‌بار السا تصمیم می‌گیرد که همراه با خواهر و اولاف و کریستوف راهی سفری می‌شوند که منشأ صدا را بیابند و وضعیت شهررا به حالت عادی برگردانند.

به جنگل می‌رسند و به کمک نیروی جادویی که السا دارد از سدِ مه عبور کرده و وارد جنگل می‌شوند در جنگل با اهالی جنگل و تعدادی از نیروهای پدربزرگشان که به مدت 34 سال در جنگل زندانی بوده‌اند آشنا می‌شوند طی یک سری از وقایع السا عناصر آب و آتش و باد را رام خود می‌کند و شب هنگام که می‌رسد مجدد آن صدا را می‌شوند وقتی که قصد می‌کند دنبال آن صدا برود قبیله? جنگل بخاطر غولهای زمین مانع او می‌شوند ولی غولها به وجود السا جذب می‌شوند و شب در آن حوالی دیده می‌شوند که این امر نادر است السا تصمیم می‌گیرد که همان شب به همراه آنا به سمت صدا برود کمی که جلوتر می‌روند کشتی ویران شده? پدر مادرشان را پیدا می‌کنند و می‌فهمند که پدر و مادر السا و آنا برای پیدا کردن منشأ قدرت السا به دریای سیاه رفته‌اند و غرق شده‌اند و السا به آنا می‌گوید که باید به آن سوی دریای سیاه برود و جواب سوالهایش را بیابد ولی بدون آنا! وقتی که آنا مانع او می‌شود و از او می‌خواهد که باهم بروند السا با جادویی اورا همراه با اولاف از آنجا دور می‌کند و خودش به سمت دریا می‌روند و موفق می‌شود اسبِ تشکیل شده از آب دریای خشمگین را که روح آب است رام خود کند و برروی دریا رو به سرزمین افسانه ای برود که بتواند جواب سوالهایش را پیدا کند از طرفی آنا و اولاف از مسیر منحرف شده و درون رودخونه می‌افتد و به سمت محل استراحت غولهای زمین می‌روند وقتی که از آنها عبور می‌کنند وارد غاری می‌شوند السا هم به سرزمین افسانه‌ای میرسدو گذشته را پیدا می‌کند و می‌فهمد که دلیل جنگی که در جنگل درگرفته بوده خیانت پدربزرگش به قبیله? جنگل و جنگل مقدس بوده‌است زیرا او می‌خواسته از طریق ساخت سد جنگل را تحت سیطره خود بگیرد و نابود کند و این کار او ارواح جنگل و اهالی قبیله را عصبانی کرده‌است و متوجه می‌گردد که تنها راه نجات او و همه? افرادی که در جنگل به دام افتاده‌اند در گرو نابودی سد است ولی قبل از اینکه بتواند کاری بکند شروع به منجمد شدن می‌کند و تنها یک پیام کوتاه برای آنا می‌فرستد، وقتی که السا کاملا منجمد می‌شود اولاف هم تبدیل به دانه‌های برف می‌شود و نابود می‌شود. پیام السا به آنا می‌رسد و آنا می‌فهمد که باید سد را نابود کند اگرچه که می‌داند با این کار سیلی که به راه می‌افتد شهررا نابود می‌کند، بنابراین غولهای زمین را به کمک کریستوف عصبانی می‌کند و به سمت سد می‌کشاند و به کمک آنها سد را نابود می‌کند وقتی که سد از بین می‌رود السا به زندگی برمی‌گردد و به کمک اسبِ دریای سیاه خود را به شهر می‌رساند و جلوی مسیر آب را می‌گیرد و مانع از نابودی شهر می‌شود از طرفی می‌فهمد که مادرش کسی بوده‌است که پدرش را از این مهلکه نجات داده‌است و مادرش روح پنجم جنگل بوده و نیز منشأ آن صدا هم مادرش بوده که می‌خواسته او را به سمت و سوی کشف حقیقت اینکه او هم روح پنجم جنگل است و نجات جنگل هدایت کند و نیز از اهالی جنگل هم هست با پیدا شدن جواب‌ها و شکسته‌شدن سد طلسم جنگل از بین می‌رود و گرفتاران در جنگل رهایی می‌یابند السا در جنگل می‌ماند و به حفاظت از جنگل رسیدگی می‌کند و آنا به شهر برمی‌گردد و به اوضاع شهر سرو سامان می‌دهد و ملکه می‌شود و با کریستوف هم ازدواج می‌کند السا هم اولاف را به شکل اولش برمی‌گرداند و فیلم با صحنه? قصد السا جهت رفتنِ مجدد به سرزمین افسانه‌ای که می‌تواند مقدمه? شروع قسمت جدید باشد، پایان می‌یابد…

marketing: Brands join the Frozen 2 frenzy, Marketing ...






تاریخ : جمعه 99/2/26 | 11:37 عصر | نویسنده : behnam | نظرات ()

داستان

در قسمت اول دیدید که رالف خرابکار وارد بازی های کامپیوتری شد اما در قسمت دوم راه و مسیر، کمی متفاوت است. رالف این بار در دنیای اینترنت به خرابکاری می پردازد.

در قسمت قبلی شخصیت بازی، نقش منفی داشت که هدفی فراتر از آن چیزی که تصورش را داشت، انتخاب کرده بود. او توانست از بازی های قدیمی که هشت بیتی بود بیرون بیاید و با بازی های چون ماشین سواری و شخص اول داستان برسد. در این فیلم قرار است که رالف خرابکار اینترنت را خراب کند اما کمی سخت بنظر می آید. سختی کار از این نظر است که دنیای اینترنت بسیار گسترده تر است و کمی بالا بودن سن رالف باعث سر درگم شدن آن نیز شده است.

Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 - Gal Gadot as Shank ...






تاریخ : جمعه 99/2/26 | 11:32 عصر | نویسنده : behnam | نظرات ()

خلاصه داستان

پس از ماجراهای قسمت اول صاحب مکس، کیتی با چاک ازدواج میکند و اکنون صاحب فرزندی به نام لیام میشوند. در سفری که خانواده به خارج از شهر دارند مکس در مزرعه ای با یک سگ به نام روستر ملاقات میکند و سعی میکنند با کمک یکدیگر بر ترس های خود غلبه کنند. اما در سوی دیگر گیجت به دنبال راهی است تا وارد ساختمانی شود که اسباب بازی محبوب مکس در آن قرار دارد و اسنوبال به دنبال آزادکردن یک ببر سفید "هو" از سیرک است اما ....

The Secret Life of Pets 2 [DVD] [2019]: Amazon.co.uk: DVD & Blu-ray






تاریخ : جمعه 99/2/26 | 11:29 عصر | نویسنده : behnam | نظرات ()

خلاصه داستان

پدر تیم در شرکتی کار میکرد که پوکمونی را که نامش میوتو است را نگهداری میکردن یک شب میوتو ازاد شد و پدر تیم را کشت حالا تیم با کمک پیکاچو میخواهد از میوتو انتقام بگیرد فقط تیم و پوکمون ها میتوانند با پیکاچو حرف بزنن و مردم نمی‌توانند با پیکاچو حرف بزنند.

encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ...






تاریخ : جمعه 99/2/26 | 11:20 عصر | نویسنده : behnam | نظرات ()

داستان

بعد از ماجراهای فیلم قبل هیکاپ رئیس برک شده و دارد اژدهاهایی که اسیر شده اند را نجات میدهد . در هنگام گریمل شکارچی که همه ی خشم شب هارا شکار نموده است ، متوجه میشود هنوز بی دندان را شکار نکرده و اژدهای ماده خشم شب را برای طعمه به برک میفرستد .

در یک فلاش بک هیکاپ یاد حرف پدرش میفتد که جایی به نام دنیای پنهان وجود دارد که همه ی اژدهاها در آنجا هستند در این هنگام بی دندان متوجه نسخه ی ماده نوع اژدهای خود شده و آن را میبیند . آسترید و هیکاپ هم اورا دیده و اسم اورا خشم روز میگذارند . هافنات و هیکاپ به دنبال خشم روز به جنگل میروند و سرمی را میبینند که گریمل گذاشته و هیکاپ تله اژدهایی را خنثی میکند .

اریت به آنها میگوید که این سرم را گریمل درست کرده و همه ی اینها نقشه اوست . دراین حین هیکاپ به خانه اش میرود تا مکانی از دنیای پنهان پیدا کند اما گریمل آنجاست و به او میگوید که بی دندان را شکار میکند اما در تله هیکاپ میفتد . هیکاپ و بقیه او را گیر می اندازند ولی با کمک اژدهایش فرار میکند . هیکاپ مردم را جمع کرده و به آنها میگوید که برک امن نیست و آنها برک را تخلیه میکنند.

در یک شب خشم روز، بی دندان را پیدا کرده و بعد از یک مدت هیکاپ را که بی دندان را تعقیب کرده میبیند و فرار میکند. هیکاپ برای بی دندان دمی درست میکند که بتواند تنهایی پرواز کند . هیکاپ و بقیه افرادش به خانه گریمل حمله میکنند ولی در تله اش میفتند و رافنات هم در آنجا میماند. هیکاپ و استرید به دنبال بی‌دندان وارد دنیای پنهان میشوند و میبینند که بی دندان پادشاه آنجاست . هیکاپ و آسترید قصد ترک کردن آنجا را دارند که یک اژدها آنهارا دیده و قسط داشت که آنهارا بکشد . بی دندان آنها را دیده و نجاتشان میدهد . خشم روز بی دندان را دنبال میکند و به او میرسد ولی رافنات با نقشه گریمل آزاد شده و افراد گریمل آن دو و بعضی از اژدهاها را را میگیرند .

هیکاپ و بقیه به نجات اژدهاها میروند . گریمل خشم روز را کنترل میکند و هیکاپ با بی دندان به دنبال او میرود . گریمل با سرم بیهوش کننده بی دندان را بیهوش و هیکاپ خشم روز را آزاد کرده که به دنبال بی دندان برود ، گریمل چتر نجات هیکاپ را پاره میکند و خشم روز بعد از اینکه بی دندان را نجات داد هیکاپ را نجات میدهد و گریمل میمیرد. هیکاپ و همه ی مردم برک اژدهاهایشان را آزاد کرده و هیکاپ و آسترید ازدواج میکنند. بعد از چند سال هیکاپ و همسر و بچه هایش بی دندان را دیده و دوباره روز از نو روزی از نو.

How to Train Your Dragon: The Hidden World (2019) - IMDb






تاریخ : جمعه 99/2/26 | 11:15 عصر | نویسنده : behnam | نظرات ()

کارگردانی انیمیشن داستان اسباب بازی 4 بر عهده جاش کولی (Josh Cooley) قرار داشته که پیش از این نقشی اساسی در ساخت آثاری مانند Inside Out (به عنوان کارگردان) و Cars و رتتویی و شگفت انگیزان (به عنوان طراح) داشته است. فیلمنامه نیز توسط ویل مک کورماک (Will McCormack) و استفانی فولسام (Stephany Folson) بر اساس شخصیت‌های ساخته شده توسط John Lasseter و Andrew Stanton و Peter Docter و Lee Unkrich نوشته شده است.

encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT...






تاریخ : جمعه 99/2/26 | 11:0 عصر | نویسنده : behnam | نظرات ()

قسمت سوم این انیمیشن نیز که در سال جاری میلادی بر روی پرده سینماها قرار خواهد گرفت، احتمالا توانایی تکرار موفقیت دو نسخه قبلی را داشته و می توان از آن به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های 2019 یاد نمود. انیمیشن Lego Movie 2: The Second Part مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 46 دقیقه داشته و کارگردانی آن توسط مایک میچل (Mike Mitchell) صورت گرفته است و با فروشی در حدود 190 میلیون دلار در آمریکا و 192 میلیون دلار جهانی دست یافته و توانایی قرار گرفتن در جمع پرفروش ترین کارتون های 2019 را نیز دارد.

The Lego Movie 2 The Second Part, HD Movies, 4k Wallpapers, Images ...






تاریخ : جمعه 99/2/26 | 10:45 عصر | نویسنده : behnam | نظرات ()

Teen Titans Go vs Teen Titansکارتونی است که در آن تایتان های نوجوان با تایتان های جوان می جنگند.

www.gstatic.com/tv/thumb/v22vodart/17237436/p17...






تاریخ : جمعه 99/2/26 | 10:42 عصر | نویسنده : behnam | نظرات ()

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی Christopher Robin آقای ?وان مکگرگور شخصیت کریستوفر رابین را به تصویر می کشد، او اکنون بزرگ شده و از دوستان قدیمی خودش در جنگل 100 Acre Wood فاصله گرفته است. حالا که کریستوفر گرفتار مشکلات و استرس زندگی در دنیای واقعی شده، و همیشه مشغول کار است و دیگر خبری از آن کودک باهوش و خوشحال نیست، دوستان قدیمی کریستوفر به دیدارش می آیند تا وی را به خود واقع?اش بازگردانند.

encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR...






تاریخ : جمعه 99/2/26 | 10:40 عصر | نویسنده : behnam | نظرات ()

خلاصه داستان

موآنا که یک دختر ماجراجو و شجاع هست شیفته داستانهای مادربزگش میشه. مادربزرگ برای اون و بقیه بچه ها داستانی از یک مرد شجاع و نیمه انسان،وتغریبا نیمه خدا میگه(مائووی قلبِ خدایِ دریا)، ته فیتی(یک شی تو انیمیشن) رو دزدید تا اون رو به انسانها برسونه. ولی خوب، موجوداتی هم به دنبال دزدیدن اون شی هستن وبه همین دلیل تو اون جزیره قحطی میشه و مواد غذایی وحتی ماهی هم پیدا نمیشه و موانا سعی میکنه بره و جزیره رو نجات بده اما پدر موانا با هر دلیلی برای دورتر رفتن از صخره های جزیره شون مخالف هست.مونا کشتی های قدیمی اجدادشو میبینه و میفهمه اجدادش دریانورد بودن اما پدرش ناراحت میشه ومیگه کاش اونار اتیش زده بودم.و...

Moana Disney Art Sea Anime Illustration Art iPad Wallpapers Free ...






تاریخ : جمعه 99/2/26 | 10:35 عصر | نویسنده : behnam | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.