سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

میرسیم به بهترین انیمیشن سال 2016 از دیدگاه بنده (نویسنده مقاله)، انیمیشن فوق‌العاده تماشایی Your Name. این انیمیشن در سال 2016 به کارگردانی ماکوتو شینکای، بر اساس رمانی با همین نام که آن هم نوشته شده توسط شینکای است ساخته شد. موفق‌ترین انیمه سینمایی ژاپنی که توانست چهارمین عنوان از پرفروش‌ترین آثار ژاپنی تبدیل شود.

انیمیشن نام تو از احساسی‌ترین انیمیشن‌ها و داستان‌های ساخته شده در جهان است که بیننده را به بهترین نحو ممکن در داستان غرق می‌کند. شروعی آرام و ملایم که در نیمه‌های مسیر دلهره و احساسی عجیب در مخاطب ایجاد می‌کند.

داستان انیمیشن در مورد میتسوآ (دختر) و تاکی (پسر) است که پس از نمایان شدن ستاره‌ی دنباله دار به بخت همدیگر گره می‌خورند و سرنوشت آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند. پس از نمایان شدن ستاره‌ی دنباله دار اتفاقی عجیب رخ می‌دهد و جای تاکی و میتسوآ باهم عوض می‌شود. این عوض شدن‌ها روزانه اتفاق می‌اُفتد و یک روز در میان در جسم همدیگر جابه‌جا می‌شوند. همه چیز به آرامی جلو می‌رود و میتسوآ و تاکی دارند به جسم‌های همدگیر عادت می‌کنند تا اتفاقی رخ میدهد و ...

contentserver.com.au/assets/525768_gnau_yournam...

فکر میکنم تا همین‌جای داستان کافی است تا شما ترغیب شوید که آن را تماشا کنید. اگر هم تاکنون ترغیب نشده‌اید، به پیشنهاد بنده اعتماد کنید و این انیمه را ببینید.

دلیل اینکه انیمه نام تو در اواسط لیست قرار گرفت پیچیده بودن آن است. این لیست صرفا جهت انتخاب گزینه‌ی مناسب برای کودکان طراحی شده و نام تو داستان پیچیده و احساسی دارد و شاید گزینه‌ی خوبی برای کودکان نباشد. اما سنین بزرگسال می‌توانند آن را ببینند و مطمئن باشند که از دیدن این انیمه لذت می‌برند.






تاریخ : جمعه 99/2/26 | 6:25 عصر | نویسنده : behnam | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.