سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

لوراکس (The Lorax) نام یک انیمیشن کمدی است که در سال 2012 توسط کمپانی ایلومینیشن اینترتیمنت ساخته شد. داستان این اثر برگرفته از کتابی با همین نام، نوشته شده توسط دکتر سوس (Dr.Seuss) است و ماجرا بسیار جالبی را روایت می‌کند.

در زمان‌های بسیار قدیم، فردی برای اختراع دستگاهی به نام خنزل، تمامی درختان جنگل را قطع می‌کند. سال‌ها بعد شهری درون دیوارها ساخته می‌شود که عاری از هرگونه درخت است و در آنجا، اکسیژن و هوا در بسته بندی به فروش می‌رسند. کاراکتر اصلی داستان یعنی تِد که یک پسربچه‌ی 12 ساله است برای اثبات خودش به دختر مورد علاقه‌اش، تصمیم می‌گیرد یک درخت واقعی پیدا کند و آن را به آدری (همان دختر مورد علاقه‌ی تد) هدیه دهد. به همین منظور از دیوارهای شهر خارج می‌شود و خود را به جنگل از بین رفته می‌رساند.

پس از دیدن جنگل، تد خیلی ناراحت می‌شود و با یک خانه رو به رو می‌شود. پس از درب زدن با موجودی بد اخلاق به نام لوراکس مواجه می‌شود. لوراکس در زمان‌های قدیم، هنگامی که جنگل سرسبز وجود داشت وظیفه نگهبانی از درختان را به عهده داشت و حال با نابودی جنگل، روحیه او بسیار ضعیف شده و افسرده شده است.

تد و لوراکس تصمیم به بازسازی جنگل می‌گیرند اما این موضوع برای حاکم شهر که از فروش هوا و اکسیژن درآمد خوبی دارد چندان خوشایند نیست.

بنابراین جنگی خنده‌دار و تماشایی میان این دو گروه اتفاق می‌اُفتد.

لوراکس یکی از انیمیشن‌هایی است که نام آن کمتر شنیده شده و ممکن است خیلی از کاربران آن را ندیده باشند. بنابراین تصمیم گرفتیم آن را در لیست اضافه کنیم.

این انیمیشن با هزینه‌ی 70 میلیون دلار ساخته شد و در انتها توانست چیزی بیش از 348 میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد که یک موفقیت قابل قبول برای استودیوی سازنده محسوب می‌شود.

encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS...






تاریخ : جمعه 99/2/26 | 6:23 عصر | نویسنده : behnam | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.